مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 09:102021-09-07پزشكي

ادامه فراز و نشیب کرونا در فارس/بستری شدن 461 بیمار طی یکروز در فارس


علیرغم کند شدن سرعت موج پنجم شیوع همه گیری کروناویروس در استان فارس، همچنان شاهد فراز و نشیب آمارهای روزانه از موارد ابتلا، بستری و فوت، هستیم که نمایانگر تثبیت نشدن سیر نزولی بیماری و لزوم حساسیت بالا نسبت به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و سرعت بخشیدن .

- ایسنا/فارس علیرغم کند شدن سرعت موج پنجم شیوع همه گیری کروناویروس در استان فارس، همچنان شاهد فراز و نشیب آمارهای روزانه از موارد ابتلا، بستری و فوت، هستیم که نمایانگر تثبیت نشدن سیر نزولی بیماری و لزوم حساسیت بالا نسبت به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و سرعت بخشیدن به سیر واکسیناسیون هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی یک هفته اخیر نسبت به روزهای ابتدایی شهریور و انتهای مردادماه، شاهد کاهش قابل توجه تعداد بیماران شناسایی شده و مبتلایان نیازمند بستری در بیمارستان های استان فارس بوده ایم اما آمارها و نسبت های آماری مربوط به تعداد بیماران بستری در بخش های مراقبت ویژه و همچنین مرگ روزانه براثر ابتلا به کروناویروس، همچنان ارقامی بالا را نشان می دهند و باید هشدارهای بهداشتی را کاملا جدی گرفت.

داغدار شدن 28 خانواده در فارس مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در خصوص آمارهای 24 ساعت گذشته همه گیری کرونا در استان فارس، سه شنبه 16 شهریور به خبرنگاران گفت: متاسفانه طی 24 ساعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه فراز و نشیب کرونا در فارس/بستری شدن 461 بیمار طی یکروز در فارس

ادامه فراز و نشیب کرونا در فارس/بستری شدن 461 بیمار طی یکروز در فارس