مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 09:152021-09-07سياسي

ضرورت توجه بیشتر و بهتر از گذشته به پاتاوه


وضعیت فعلی شهر پاتاوه زیبنده پیشانی استان نیست و نیاز است با این فرصت پیش آمده بیشتر و بهتر از گذشته به پاتاوه توجه شود.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرماندار شهرستان دنا گفت: وضعیت فعلی شهر پاتاوه زیبنده پیشانی استان نیست و نیاز است با این فرصت پیش آمده بیشتر و بهتر از گذشته به پاتاوه توجه شود.

عبدالحمید پناهی در آیین تحلیف شورای اسلامی شهر پاتاوه ضمن تشکر از زحمت کشان انتخابات شورای اسلامی روستا و شهر، افزود: این رفراندم و انتخاب افراد بر اساس شاخص ها می تواند در پیشرفت و توسعه هر شهر یا منطقه تاثیر داشته باشد.

وی اظهار کرد: بخش پاتاوه با جمعیت بالا و قرار گرفتن در مسیر جاده ترانزیتی جنوب به شمال، نیازمند تعریف و زیرساخت با چشم انداز زیبا در ورودی و خروجی شهر پاتاوه است.

فرماندار شهرستان دنا با اشاره به پیش بینی رشد افزایشی جمعیت پاتاوه، تصریح کرد: وضعیت فعلی شهر پاتاوه زیبنده پیشانی استان نیست، نیاز است با این فرصت پیش آمده با خنثی شدن بذر کینه در آینده این تامل برقرار شود.

پناهی عنوان کرد: در کنار هم بودن یکی از شاخصه ها در پیشرفت هر منطقه بوده و جای خوشحالی است که شورای شهر پاتاوه پس از یک فاصله کوتاه و با نگاه مشورتی شخصیت های ارزشمند و معتمدین محلی و هدفی یکپارچه برای ایجاد شهری با زیرساخت های توسعه، هماهنگ شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه بیشتر و بهتر از گذشته به پاتاوه

ضرورت توجه بیشتر و بهتر از گذشته به پاتاوه