مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 09:202021-09-07اقتصادي

روف گاردن چیست؟ انواع، مزایا و قیمت آن


شما هم قصد طراحی شیک ترین و زیباترین روف گاردن را، در پشت بام ساختمان خود دارید؟ می دانید که با مراجعه به وب سایت شرکت نوآوران اثر، می توانید از نزدیک با انواع پشت بام های سبز آشنا شوید؟ - ی خود، سپری کنید.

طراحی روف گاردن طراحی و اجرای بهترین و بی نقص ترین بام سبز، یکی از مهمترین و اصلی ترین خدمات مربوط به شرکت گروه مهندسی نوآوران اثر، می باشد که شما نیز می توانید با خیال راحت، طراحی روف گاردن مدنظرتان را به دست متخصصان و مهندسین ما، بسپارید.

البته در نظر بگیرید که طراحی بام سبز نیازمند پیروی از مهمترین و حساس ترین مراحل می باشد.

مهمترین مراحل مربوط به طراحی روف گاردن، عبارتند از: -         عملیات ایزولاسیون -         عملیات زهکشی -         عملیات مربوط به لوله کشی و سیم کشی -         مرحله مربوط به عایق بندی -         ایجاد فضای سبز -         اجرای تجهیزات جانبی -         کاشت گل و درختان مدنظر -         اجرای بهترین نورپردازی در فضای بام سبز Figure 2روف گاردن انواع روش های اجرای بام سبز توجه داشته باشید که امروزه برای طراحی و اجرای روف گاردن، از روش های بسیار متنوعی استفاده می شود به طوری که شما نیز می توانید با توجه به علاقه مندی خود، یکی از بهترین روش های مربوط به اجرای بام سبز را انتخاب کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روف گاردن چیست؟ انواع، مزایا و قیمت آن

روف گاردن چیست؟ انواع، مزایا و قیمت آن