مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 09:252021-09-07اقتصادي

لزوم تدوین نقشه راه برای حوزه صادرات آذربایجان شرقی


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز بر لزوم تدوین نقشه راه برای حوزه صادرات آذربایجان شرقی با همکاری دولت و بخش خصوصی تاکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز بر لزوم تدوین نقشه راه برای حوزه صادرات آذربایجان شرقی با همکاری دولت و بخش خصوصی تاکید کرد.

یونس ژائله روز سه شنبه، 16 شهریور، در جلسه ی بررسی وضعیت صادرات آذربایجان شرقی که در محل اتاق تبریز برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به رویکرد دولت جدید امیدواریم همکاری بدنه ی اقتصادی دولت و بخش خصوصی بیش از پیش گسترش یافته و شاهد برنامه ریزی درست و تدوین نقشه ی راه برای حوزه ی صادرات استان باشیم.

وی ادامه داد: بخش دولتی نباید از مشورت با بخش خصوصی غافل شده و به تنهایی برای حوزه ی صادرات برنامه ریزی و تصمیم گیری کند چرا که بخش خصوصی در مسیر اجرای سیاست های حوزه ی تولید و صادرات قرار دارد.

ژائله با تاکید بر سرمایه گذاری بر روی توسعه و افزایش صادرات از استان افزود: پس از تعیین مسئولان دولتی در استان باید شاهد جلسات رسمی بین بخش خصوصی، مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس استان باشیم تا تصمیم گیری همه جانبه برای تدوین نقشه ی راه صادرات صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تدوین نقشه راه برای حوزه صادرات آذربایجان شرقی

لزوم تدوین نقشه راه برای حوزه صادرات آذربایجان شرقی