مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 09:502021-09-07سياسي

تحلیف شورای شهر پاتاوه برگزار شد/فرماندار: بذر کینه را خنثی کنید+تصاویر


با حضور فرماندار شهرستان دنا مراسم تحلیف شورای شهر پاتاوه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، فرماندار دنا در آیین تحلیف شورای اسلامی شهر پاتاوه گفت: در فرصت پیش آمده بیشتر و بهتر از گذشته باید به پاتاوه توجه گردد.

عبدالحمید پناهی در آیین تحلیف شورای اسلامی شهر پاتاوه گفت: از زحمت کشان انتخابات شورای اسلامی روستا و شهر تشکر می شود این رفراندم و انتخاب افراد بر اساس شاخص ها می تواند در پیشرفت و توسعه هر شهر یا منطقه تاثیر داشته باشد.

پناهی با اشاره به بالا بودن جمعیت بخش پاتاوه و قرار گرفتن در مسیر جاده ترانزیتی جنوب به شمال گفت: نیازمند تعریف و زیرساخت با چشم انداز زیبا در ورودی و خروجی شهر پاتاوه هستیم.

فرماندار دنا با اشاره به پیش بینی رشد افزایشی جمعیت پاتاوه اظهار داشت: وضعیت فعلی شهر پاتاوه زیبنده پیشانی استان نیست نیاز است با این فرصت پیش آمده با خنثی شدن بذر کینه در آینده این تامل برقرار شده است.

پناهی گفت:در کنار هم بودن یکی از شاخصه های پیشرفت هر منطقه بوده است که جای خوشحالی است شورای شهر پاتاوه بعد از یک فاصله کوچک با نگاه مشورتی شخصیت های ارزشمند، معتمدین محلی اکنون در کنار همدیگر با یک هدف بصورت یکپارچه برای ایجاد شهری با زیرساخت های توسعه هماهنگ شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیف شورای شهر پاتاوه برگزار شد/فرماندار: بذر کینه را خنثی کنید+تصاویر

تحلیف شورای شهر پاتاوه برگزار شد/فرماندار: بذر کینه را خنثی کنید+تصاویر