مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 10:052021-09-07اقتصادي

پایداری رابطه سیاسی در گرو توسعه روابط اقتصادی است


رییس اتاق بازرگانی ایران با تاکید بر اینکه پایداری رابطه سیاسی در گرو توسعه روابط اقتصادی است، گفت: روابط اقتصادی می تواند اثرات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی ما با کشورهای دیگر را دگرگون کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری اتاق ایران، نخستین نشست هم اندیشی در موقعیت های مختلف سیاست خارجی انتظارات فعالان اقتصادی را از او بالا برده است، گفت: همه ما اعتقاد داریم که دیگر فرصتی برای آزمون وخطا و عدم پاسخ گویی در کشور وجود ندارد.

حرکت های جدید، امیدهای تازه ای آفریده و من تصور می کنم در سایه دلدادگی واقعی همه دست اندرکاران چه بخش خصوصی و چه بخش دولتی می توان امکان توفیق داشت.

شافعی ادامه داد: یکی از تفاوت های مهم ایران با کشورهای توسعه یافته این است که متأسفانه در کشور ما همیشه اقتصاد هزینه سیاست شده درحالی که در کشورهای توسعه یافته عکس این موضوع حاکم است.

وی خطاب به امیرعبداللهیان گفت: ما امیدواریم حالا که بحث توسعه اقتصادی اولویت کشور است و اقتصاد به عنوان مسیر اصلی کشور انتخاب شده است، شما این رابطه نامتعادل را به تعادل برسانید.

بسیاری از فعالان اقتصادی ما در بند برخی مسائل سیاسی هستند و گرفتار شده اند درحالی که در ایجاد این اشکالات هیچ نقشی نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایداری رابطه سیاسی در گرو توسعه روابط اقتصادی است

پایداری رابطه سیاسی در گرو توسعه روابط اقتصادی است