مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 10:202021-09-07اقتصادي

کمبود مرغ داریم/نرخ ارز برنج داخلی را گران کرد


معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان با بیان اینکه اصل ماجرای صف های طولانی مرغ و چند نرخی بودن آن در بازار به کمبود تولید آن برمی گردد، - ایسنا/اصفهان معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان با بیان اینکه اصل ماجرای صف های طولانی مرغ و چند نرخی بودن آن در بازار به کمبود تولید آن برمی گردد، گفت: اگرچه برنج در بازار به وفور است، اما گرانی برنج ایرانی به افزایش نرخ ارز و جذابیت های صادراتی آن برمی گردد.

اکبر عادل مرام در گفت وگو با ایسنا درباره گرانی افسارگسیخته در بازار، اظهار کرد: افزایش قیمت ها با حقوق و دستمزدها همخوانی ندارد، در حالیکه پیش از این بعد از خرید امکان پس انداز برای خانواده ها وجود داشت.

وی با اشاره به دوگانگی در کشور در تولید و تامین کالاهای اساسی در بازار، گفت: با توجه به قانون انتزاع پاسخگویی در خصوص تنظیم بازار محصولات کشاورزی، پروتیینی و دامی با جهاد کشاورزی است و وزرات جهاد کشاورزی باید با تشکیل قرارگاهی، نسبت به تعیین تکلیف چند قلم کالاهای اساسی اقدام کنند.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان با اشاره به دلیل گرانی کالاهای اساسی در بازار، توضیح داد: گرانی هر کالا با کالای دیگر متفاوت است، ممکن بازار صادراتی محصولی خوب باشد و نرخ گذاری رسمی نداشته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود مرغ داریم/نرخ ارز برنج داخلی را گران کرد

کمبود مرغ داریم/نرخ ارز برنج داخلی را گران کرد