مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 10:352021-09-07اقتصادي

55 طرح تعاونی در آذربایجان شرقی به بهره برداری رسیده است


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: تاکنون 55 طرح تعاونی در استان آذربایجان شرقی افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: تاکنون 55 طرح تعاونی در استان آذربایجان شرقی افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

حسین فتحی روز سه شنبه، 16 شهریور، در جمع خبرنگاران ، میزان سرمایه گذاری در اجرای این طرح ها را 27 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: سهم آورده مردم 82 درصد و سهم از محل تسهیلات به میزان 18 درصد بوده است.

وی، به نقش مهم مردم در شکل گیری تعاونی ها اشاره کرد و گفت: از مهم ترین موضوعات در مباحث اقتصاد تعاون میزان رغبت مردم در بحث سرمایه گذاری در بخش تعاون است.

وی با اشاره به سهم جی دی پی بخش تعاون در تولید ناخالص داخلی، افزود: برای اینکه سهم تعاون در جی دی پی را افزایش دهیم باید تعاونی ها را از حالت رقابت با خود بیرون برده و به هلدینگ های بزرگ و منسجم تعاونی تبدیل کنیم.

فتحی با اشاره به واگذاری های انجام شده در راستای اصل 44 قانون اساسی، خاطرنشان کرد: دولت در واگذاری ها، تعاونی ها را در اولویت واگذاری قرار دهد.

وی مردمی سازی اقتصاد و اقتصاد مقاومتی را کلید حل واگذاری کردن امور به مردم دانست و افزود: بسیاری از مشکلات اقتصادی با واگذاری امور و مردمی سازی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

55 طرح تعاونی در آذربایجان شرقی به بهره برداری رسیده است

55 طرح تعاونی در آذربایجان شرقی به بهره برداری رسیده است