مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 11:152021-09-07سياسي

بانک ها یک ساعت هم قانون بانکداری بدون ربا را اجرا نکرده اند


درحالی که بیش از پنج دهه از تصویب مقررات پولی و بانکی و نزدیک به چهار دهه از تصویب قانون بانکداری اسلامی می گذرد متأسفانه بانک ها مخصوصا مؤسسات خدمات مالی خصوصی یک ساعت هم این مقررات را در عمل اجرا نکرده و صرفاً به فکر پر کردن جیب خودشان هستند.

- خبرگزاری فارس؛ آرش کبیری مدیر حقوقی پویش جهادی حذف ربا_ در جلسه رأی اعتماد وزرا آقای دکتر بحرینی نماینده مردم شریف مشهد که فردی مطلع و دلسوز در امور اقتصادی است خطاب به ریاست محترم جمهوری حرف عقلا و دلسوزان و دغدغه مردم و را با صدای بلند از تریبون مجلس فریاد زد ( آقای رییسی مراقب باشید بانک ها زمینتان نزند.

) گروهی منتفع نیز کلام صادق این فرهیخته دلسوز را نکوهش بانک و غیر کارشناسی دانستند.

لذا خطاب به این افراد باید گفت نماینده شایسته مردم خصوصاً در لباس پیامبر با آموزه های دینی باید حرف مردم را بزند، ایشان نماینده مردم بوده و نماینده شبکه بانکی نیستند که در مدح و ثنای بانک ها آن هم با این کارنامه پرتخلف صحه بگذارند.

در همایش بانکداری، عده ای، بانکی را که با معیار درآمد و توسط نشریه غربی (the banker) به عنوان بانک برتر اسلامی سال 2021 ایران معرفی شده بود را مطرح و به یکدیگر تبریک گفته و به زعم خودشان تذکر جدی نماینده محترم مردم را نکوهش و مطالب مطروحه را غیرکارشناسی تلقی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها یک ساعت هم قانون بانکداری بدون ربا را اجرا نکرده اند

بانک ها یک ساعت هم قانون بانکداری بدون ربا را اجرا نکرده اند