مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 11:352021-09-07اقتصادي

بخش اعظم سهمیه آب مصرفی صنعت استان استفاده نمی شود


معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: سهم صنعت استان از روان آبها 125 میلیون مترمکعب بوده که تنها شرکت نفت و گاز گچساران میزان 20 میلیون متر مکعب آن را استفاده می کند.

- ، حشمت الله صمیمی دوست بعدازظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در حوزه مارون نیز، سهم استان 350 میلیون متر مکعب است که طبق آخرین آمار شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد میزان 80 میلیون متر مکعب از آن استفاده می کنیم و مابقی رها شده است.

وی با بیان اینکه سهم صنعت ما از این حوزه 46 میلیون متر مکعب است که تاکنون در بخش صنعت از این حوزه استفاده نشده، گفت: برای اجرای طرح پتروشیمی دهدشت، از این حوزه از طریق خط انتقال تا شهرک دشت مازه استفاده شود.

صمیمی دوست با بیان اینکه تأمین آب این پروژه، ارتباطی به آب چهار شهر کهگیلویه که قرار است از سد کوثر تأمین شود، ندارد، گفت: سهم آب مصرفی از حوزه مارون یک درصد بوده و جای هیچ گونه نگرانی برای تأمین منابع وجود ندارد زیرا که هنوز سهم صنعت ما در این حوزه دست نخورده باقی مانده است.

وی افزود: حجم سرمایه گذاری طرح پتروشیمی دهدشت به عنوان یکی از عظیم ترین پروژه ها در کشور و خاورمیانه، 12 هزار میلیارد تومان است.

صمیم دوست تصریح کرد: با بهره برداری از این پروژه، زمینه ایجاد 500 فرصت جدید شغلی و اشتغال مستقیم، رقم می خورد و مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش اعظم سهمیه آب مصرفی صنعت استان استفاده نمی شود

بخش اعظم سهمیه آب مصرفی صنعت استان استفاده نمی شود