مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 11:452021-09-07اقتصادي

سطل های زباله منطقه یک زنجان مکانیزه می شود


سطل های زباله منطقه یک شهر زنجان مکانیزه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، منصور سلطانی محمدی در جلسه رسمی و علنی شورای شورای شهر زنجان گزارشی از فعالیت های شهرداری در حوزه های مختلف ارائه کرد و اظهار داشت: نوسانات اقتصادی موجب شده است که پروژه ها را بر اساس فهرست بهای سه ماهه آخر سال 1399 در نظر بگیریم.

سرپرست شهرداری زنجان گفت: با این حال مناقصه های موضوعی که در سال جاری پیش می آید، قیمت ها را به روز می دهند که با فهرست بهای شهرداری، همخوانی ندارد.

وی با بیان اینکه به همین دلیل، مناقصات متعددی در سامانه قرار می گیرد اما کسی قبول نمی کند، خاطرنشان کرد: درخواست شهرداری از شورای شهر این است که بهای مصالح و خدمات را بر اساس قیمت های پیشنهادی کمیسیون معاملات، اقدام شود و هزینه های مازاد در بودجه اصلاحی انجام شود.

سلطانی محمدی با اشاره به بازارچه ناقصی که در سه راه امجدیه فعال است و سالیان سال به صورت نیمه کاره در حد فوندانسیون ایجاد شده است، گفت: با توجه به نوسانات قیمتی که شهرداری با آن مواجه شده و همچنین ردیف بودجه تعریف شده، این بودجه کفاف نمی دهد.

سرپرست شهرداری زنجان افزود: با توجه به مشکلاتی که برای این پروژه به وجود آمده مبلغ 500 میلیون تومان از محل دو پروژه دیگر شهرداری کم شده و در راستای تکمیل این بازارچه هزینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سطل های زباله منطقه یک زنجان مکانیزه می شود

سطل های زباله منطقه یک زنجان مکانیزه می شود