مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 12:352021-09-07اقتصادي

نباید واقعیت ها را رها کرد / کم لطفی بانک ها به واحدهای تولیدی


نباید واقعیت ها را رها کرده و درگیر یکسری حواشی و تنش ها شویم.

در کنار اینکه بخش دولتی باید به رفع ایرادات بدنه خود بپردازد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یونس ژائله امروز در جلسه بررسی وضعیت صادرات استان که در محل اتاق تبریز برگزار شد، اظهار داشت: باید شاهد تدوین نقشه راه برای حوزه صادرات استان باشیم که با توجه به رویکرد دولت جدید امیدواریم همکاری بدنه اقتصادی دولت و بخش خصوصی بیش از پیش گسترش یافته و شاهد برنامه ریزی درستی برای این بخش باشیم.

  وی ادامه داد: بخش دولتی نباید از مشورت با بخش خصوصی غافل شده و به تنهایی برای حوزه صادرات برنامه ریزی و تصمیم گیری کند چرا که این بخش خصوصی است که در مسیر اجرای سیاست های حوه تولید و صادرات قرار دارد.

  ژائله با بیان اینکه باید بر روی توسعه و افزایش صادرات از استان سرمایه گذاری شود، گفت: پس از تعیین مسئولان دولتی در استان باید شاهد جلسات رسمی بین بخش خصوصی، مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس استان باشیم تا تصمیم گیری همه جانبه برای تدوین نقشه راه صادرات صورت گیرد.

  رییس اتاق بازرگانی تبریز همکاری بانک ها با بدنه تولید و صنعت استان را مهم ارزیابی کرده و گفت: منابع بانکی خوبی در آذربایجان شرقی داریم اما جذب واحدهای سرمایه گذاری در خود استان نشده که این امر کم لطفی در حق این واحدها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید واقعیت ها را رها کرد / کم لطفی بانک ها به واحدهای تولیدی

نباید واقعیت ها را رها کرد / کم لطفی بانک ها به واحدهای تولیدی