مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 12:502021-09-07سياسي

لرستان رتبه دوم مقاوم سازی مسکن روستایی کشور را دارد


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت: این استان رتبه دوم مقاوم سازی مسکن روستایی کشور را دارد و تاکنون از مجموع 153 هزار واحد بیش از 116 هزار واحد آن بهسازی و نوسازی شده است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت: این استان رتبه دوم مقاوم سازی مسکن روستایی کشور را دارد و تاکنون از مجموع 153 هزار واحد بیش از 116 هزار واحد آن بهسازی و نوسازی شده است.

مسعود رضایی در جلسه معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن لرستان که امروز 16 شهریورماه به صورت ویدئوکنفرانس در محل سالن جلسات بنیاد مسکن برگزار شد، اظهار کرد: قسمت عمده این اقدام طی دو سال گذشته صورت گرفته و لرستان در این شاخص حدود 30 درصد جلوتر از میانگین کشوری است.

وی تصریح کرد: امسال سهیمه مقاوم سازی 7000 مسکن روستایی به لرستان ابلاغ شده است که با احتساب 5000 واحد در دست ساخت، در مجموع 12 هزار واحد با اعتبار یک هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی ساخته می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان با بیان اینکه تعهد ساخت 2000 واحد مسکن محرومان استان نیز به طور کامل اجرایی شده است، خاطرنشان کرد: طرح هادی برای حدود 1600 روستای استان دارای قابلیت طرح تهیه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستان رتبه دوم مقاوم سازی مسکن روستایی کشور را دارد

لرستان رتبه دوم مقاوم سازی مسکن روستایی کشور را دارد