مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 13:302021-09-07سياسي

میزان مرگ و میر در افراد واکسینه شده به شدت کاهش یافته است


فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران با اشاره به اینکه واکسن های وارداتی و داخلی اثربخشی بیش از 50 درصد دارند گفت: میزان مرگ و میر در افراد واکسینه شده به شدت کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا زالی ظهر سه شنبه در آیین افتتاح هفتمین مرکز واکسیناسیون در اسلامشهر که با حضور سردار ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان، مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان و سرهنگ ایلکا فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا (ع) برگزار شد اظهار داشت: تجلی کار بین بخشی در شهرستان اسلامشهر خوب بوده و به جز بخش های نظارتی و لجستیک و پشتیبانی فنی بقیه بخش ها را بسیج و مردم انجام می هند.

وی با بیان اینکه یکی از مؤلفه های واکسیناسیون، تجمیع مرکز تزریق است که این امر به خوبی محقق شده است گفت: در حال حاضر شاهد سرعت بخشیدن به فرایند واکسیناسیون و راه اندازی و تجمیع این مراکز در سطح استان تهران هستیم.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در استان تهران بیان داشت: بنابر اعلام سازمان بهداشت جهانی، تمام واکسن ها با میزان اثربخشی بیش از 50 درصد مورد قبول است که خوشبختانه تمام واکسن های وارداتی و تولید داخل این معیار را دارند.

زالی افزود: میزان ابتلای شدید، بستری در بخش های ویژه و مرگ و میر در بین افراد واکسینه شده، به طور چشمگیری کاهش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان مرگ و میر در افراد واکسینه شده به شدت کاهش یافته است

میزان مرگ و میر در افراد واکسینه شده به شدت کاهش یافته است