مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 14:052021-09-07اقتصادي

شناورسازی مغروقه های اروند به قرارگاه خاتم سپرده شد


مدیرکل اداره بندر و دریانوردی خرمشهر از واگذاری مسئولیت از تعریف 600 میلیارد پروژه همچون شناورسازی 6 فروند مغروقه از اروندرود توسط قرارگاه خاتم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نورالله اسعدی بعد از ظهر امروز سه شنبه در نشست خبری اظهار کرد: در قالب قراردادی 119 میلیارد تومان برای شناورسازی مغروقه های در آبراهه اروند در نظر گرفته شده که قرارگاه خاتم قرار است که به عنوان پیمانکار خارج سازی 6 فروند مغروقه را که شامل پنج مغروقه در اروند و یک مغروقه در دهانه خور موسی است، انجام دهد.

وی به اقدامات انجام شده در زمینه پاک سازی بستر رودخانه های از مغروقه ها اشاره کرد و افزود: سازمان بنادر اقداماتی را خوبی در زمینه خارج سازی مغروقه ها انجام داده از جمله تاکنون 180 مغروقه را از اروند و کارون خارج کرده است و عملیات همچنان ادامه دارد.

مدیرکل اداره بندر و دریانوردی خرمشهر ادامه داد: این اقدام در کاهش ریسک موجود در کانال دسترسی به خرمشهر تأثیر بسزایی دارد و ریسک های تحمیل شده به بنادر را کاهش می دهد و می تواند ظرفیت جابه جایی بار را در اروند از 5 تن به 10 تن برساند.

اسعدی در ادامه از تعریف 15 پروژه توسعه توسط بندر خرمشهر در سال 1400 اشاره کرد و گفت: اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر 15 ردیف پروژه را با اعتباری حدود 600 میلیارد تومان تعریف کرده که شنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناورسازی مغروقه های اروند به قرارگاه خاتم سپرده شد

شناورسازی مغروقه های اروند به قرارگاه خاتم سپرده شد