مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 14:152021-09-07سياسي

تنوع فرهنگی و وحدت مهم ترین ذخیره خوزستان است


نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در نشست هم اندیشی با بزرگان عشایر و قبایل گفت: تنوع فرهنگی در کنار انسجام و وحدت، مهم ترین ذخیره خوزستان است.

- ایسنا/خوزستان نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در نشست هم اندیشی با بزرگان عشایر و قبایل گفت: تنوع فرهنگی در کنار انسجام و وحدت، مهم ترین ذخیره خوزستان است.

آیت الله عبدالکریم فرحانی در نشست هم اندیشی نیروی انتظامی با سران عشایر، قبایل و بزرگان طوایف اقوام خوزستان ضمن تقدیر از سردار صالحی در برگزاری این نشست، اظهار کرد: خوزستان یک کشور کوچک است؛ این استان از نظر جمعیتی، سیاحتی، اقشار و اقوام مختلف در کشور بی نظیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: تنوع فرهنگی در کنار انسجام و وحدت مهم ترین ذخیره خوزستان است، حتی از نفت و گاز هم مهم تر است.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: توطئه اخیر دشمنان که از خوزستان شروع شد با همت عشایر، اقوام، سایر ارگان های مرتبط و مجاهدت های کارکنان خدوم نیروی انتظامی که شهدای گرانقدری را برای امنیت استان تقدیم کردند، خنثی شد.

وی به همایش اتحاد اقوام که با حضور شیوخ، خوانین و بزرگان به میزبانی فرماندهی انتظامی استان خوزستان برگزار شد، اشاره کرد و ضمن تقدیر از سردار صالحی، افزود: در آن مراسم که با حضور حجت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنوع فرهنگی و وحدت مهم ترین ذخیره خوزستان است

تنوع فرهنگی و وحدت مهم ترین ذخیره خوزستان است