مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 14:152021-09-07سياسي

نیاز به جذب پزشک زن در پزشکی قانونی لرستان داریم


پزشکی قانونی استان نیاز به جذب پزشک زن دارد تا کار تشریح جسد بانوان را انجام دهد.

- ایسنا/لرستان رییس کل دادگستری لرستان گفت: پزشکی قانونی استان نیاز به جذب پزشک زن دارد تا کار تشریح جسد بانوان را انجام دهد.

محمد رزم امروز شانزدهم شهریورماه در آیین تکریم و معارفه روسای پزشکی قانونی لرستان که در محل سالن جلسات دادگستری خرم آباد برگزار شد، بیان کرد: پزشک محرم نوامیس مردم هستند و این قشر باید وجدانی آگاه و بیدار داشته و به این شان و جایگاه خود پی ببرند.

وی با بیان اینکه آموزه های دینی بر اهمیت علم طبابت و پزشکی تاکید فراوان دارد، افزود: موضوع طبابت یکی از ارکان مدنیت و از پایه های اساسی زندگی است.

رییس کل دادگستری لرستان گفت: شاخص های پیشرفته هر جامعه به امنیت، سلامت، بهداشت و آموزش بستگی دارد و در امور کارشناسی باید یک دادپزشک و یا متخصص پزشکی قانونی به جزییات تخصصی (انواع مرگ، DNA، تروماتولوژی، مرگ های طبیعی، مرگ ناگهانی، مرگ در زندان، کودک آزاری، سقط جنین و سم شناسی) اشراف کامل داشته باشد.

رزم اضافه کرد: پزشکان متخصص باید برای کشف جرم، تشخیص ردپای متهم و راستی آزمایی اظهارات آنها باید تخصص لازم را داشته باشد و برای همراهی بازپرس در امر رسیدگی به پرونده های جنایی باید تیم و اکیپی کارشناسی تشکیل و پزشکی قانونی نظر خود را شج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز به جذب پزشک زن در پزشکی قانونی لرستان داریم

نیاز به جذب پزشک زن در پزشکی قانونی لرستان داریم