مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 14:302021-09-07سياسي

تأمین بیش از 1000 کپسول اکسیژن توسط بسیج خراسان رضوی


معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا(ع) گفت: بیش از هزار کپسول اکسیژن به وسیله سپاه و بسیج خراسان رضوی تأمین شده و در اختیار بیماران نیازمند قرار داده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سبزوار، سردار علی اکبر افراسیابی امروز در حاشیه بازدید از یک مرکز تجمیعی واکسیناسیون امانی در اختیار آن ها قرار داده می شود.

افراسیابی با بیان اینکه بسیج در تمامی بحران ها نیروی آماده کمک است، گفت: روند واکسیناسیون در این استان با ورود نیروهای سپاه و بسیج شتاب گرفته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا(ع) افزود: بسیج در قالب طرح شهید سلیمانی در پیشگیری از گسترش شیوع کرونا  و تسریع در روند واکسیناسیون به ویژه در موج پنجم آن ورود جدی داشته است.

وی بیان کرد: در تمامی شهرهای خراسان رضوی متناسب با ظرفیت آن ها و آمادگی بسیج جامعه پزشکی، پایگاه های تجمیعی یا مراکز واکسیناسیون  با کمک شبکه های بهداشت و درمان و دانشگاه های علوم پزشکی ایجاد شده است.

افراسیابی با بیان اینکه چندین مرکز اختصاصی در حاشیه شهر مشهد ایجاد شده است، گفت: روزانه 90 واکسیناتور به تناسب تأمین واکسن، فرایند تزریق به گروه های هدف را انجام می دهند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نیز گفت: واکسیناسیون کرونا در مناطق زیرپوشش این دانشگاه در دو مرکز تجمیعی و 42 مرکز خدمات جامع سلامت برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین بیش از 1000 کپسول اکسیژن توسط بسیج خراسان رضوی

تأمین بیش از 1000 کپسول اکسیژن توسط بسیج خراسان رضوی