مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 14:352021-09-07اقتصادي

طرح های عمرانی در قالب صندوق های پروژه به فرابورس می آیند


دستورالعمل احیای طرح های اقتصادی در قالب پذیره نویسی در فرابورس، باعث افزایش اشتغال در کشور می شود.

- معاون پذیرش فرابورس ایران گفت: دستورالعمل احیای طرح های اقتصادی در قالب پذیره نویسی در فرابورس، باعث افزایش اشتغال در کشور می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صداوسیما، حجت اسماعیل زاده درباره دستورالعملی برای احیای صنایع و طرح های اقتصادی کشور افزود: دستورالعمل نحوه صدور مجوز عرضه شرکت های پروژه، بدین گونه است که تأمین مالی این شرکت ها در قالب پروژه تأمین شود.

وی ادامه داد: هر شرکتی که حائز شرایط دستورالعمل است در قالب پروژه، درخواست خود را به فرابورس ارسال می کند و پس از بررسی و طی کردن مسیر پذیرش، عرضه آن فراهم می شود.

اسماعیل زاده با اشاره به اینکه بر اساس آمار 77 هزار طرح نیمه تمام در کشور وجود دارد گفت: برای طرح های نیمه تمام فضایی برای تأمین مالی فراهم می شود تا این طرح ها به بهره برداری برسند و در صورت بهره برداری، باعث ایجاد 2.

5 میلیون شغل در کشور می شود.

معاون پذیرش فرابورس ایران افزود: دستورالعمل احیای صنایع و طرح های اقتصادی کشور، سرمایه های خرد و اندک سرمایه گذاران را در قالب بازار سرمایه، به کار می گیرد و بعد از پذیره نویسی، با پیشرفت طرح ها، سود خوبی نصیب سرمایه گذاران می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های عمرانی در قالب صندوق های پروژه به فرابورس می آیند

طرح های عمرانی در قالب صندوق های پروژه به فرابورس می آیند