مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 14:452021-09-07سياسي

مهلت انتخاب شهردار قزوین تمدید شد/ تا پایان دوره سه ماهه سرپرستی فرصت داریم


رییس شورای شهر قزوین از تمدید مهلت انتخاب شهردار قزوین تا پایان دوره سه ماهه سرپرستی خبر داد و گفت: مهلت انتخاب شهردار قابل تمدید بود و آن را تمدید کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، فرج الله فصیحی رامندی رییس شورای شهر قزوین در جلسه این شورا که عصر امروز برگزار شد، پیرامون زمان انتخاب و معرفی شهردار قزوین گفت: پیش از این از سوی استانداری به شورای شهرها ابلاغ شده بود که طی مهلت یک ماهه شهردار معرفی شود تا فرایند صدورحکم و کارهای اداری آن در تمدید کردیم.

فصیحی رامندی عنوان کرد: برای انتخاب شهردار تا سه ماه مهلت را گرفتیم، لذا فرصت هایی خواهیم داشت  تا در جلسات آتی بنشینیم و بهترین تصمیم را در مورد شهردار بگیریم.

رییس شورای شهر قزوین عنوان کرد: ما در شورای شهر تا پایان مدت سه ماهه دوره سرپرستی برای انتخاب شهردار فرصت داریم و در جلسات آتی برای زمان دقیق و روش انتخاب شهردار تصمیم گیری خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، این اظهارات رییس شورای شهر قزوین در حالی است که با فرایند طی شده در یک ماه گذشته و پس از بررسی برنامه و کارنامه گزینه های پیشنهادی، 4 گزینه نهایی شهرداری قزوین معرفی شده و قرار بود تا روز 15 شهریورماه از میان این 4 گزینه یک نفر کلید دار عمارت تاریخی بلدیه قزوین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت انتخاب شهردار قزوین تمدید شد/ تا پایان دوره سه ماهه سرپرستی فرصت داریم

مهلت انتخاب شهردار قزوین تمدید شد/ تا پایان دوره سه ماهه سرپرستی فرصت داریم