مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 15:452021-09-07اجتماعي

واکسیناسیون 80 درصدی فرهنگیان در گیلان


استاندار گیلان با اشاره به 25 مدرسه آماده شده تجمیعی برای انجام واکسیناسیون فرهنگیان و نیز تزریق واکسن به 80 درصد فرهنگیان طبق آمارهای ارائه شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ارسلان زارع امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: تجارب نظام های آموزشی مختلف نشان می دهد تعطیلی طولانی مدت مدارس به دلیل عدم دسترسی دانش آموزان به فعالیت های آموزشی و پرورشی مطلوب، آسیب های آموزشی، جسمی و روحی متعددی را برای دانش آموزان در بر داشته است.

  وی با اشاره به اهمیت حضور دانش آموزان در مدارس برای یادگیری مطلوب دروس گفت: جوامع برای سال تحصیلی پیش رو، تصمیم گیری و سیاست گذاری آموزشی خود را بر حضور دانش آموزان در کلاس های درس و آموزش حضوری بنا نهاده اند.

  رییس شورای آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه به طور قطع حفظ سلامت دانش آموزان و به والدین این امکان را می دهد که باعدم حضور در مدرسه نسبت به آموزش فرزند خود، احساس امنیت بیشتری کنند؛ اما دانش آموزان به اجتماعی شدن نیاز دارند و این مهم با آموزش حضوری فراهم می شود ضمن آنکه کیفیت آموزش حضوری به مراتب از آموزش غیرحضوری بالاتر است.

  وی با بیان اینکه رویکرد بازگشایی مدارس به جز فعالیت های آموزشی و یادگیری که دارند؛ با برگزاری مسابقات و جشنواره ها در زمینه های مختلف دینی، فرهنگی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون 80 درصدی فرهنگیان در گیلان

واکسیناسیون 80 درصدی فرهنگیان در گیلان