مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 15:502021-09-07اقتصادي

کرایه سرویس مدارس در قزوین 30 درصد افزایش پیدا کرد


با تصویب لایحه شهرداری، شورای شهر قزوین با افزایش 30 درصدی قیمت کرایه سرویس مدارس در سال تحصیلی 1400-1401 موافقت کرد، در صورت نیمه حضوری بودن مدارس نیز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، ولی چگینی عضو شورای شهر قزوین در جلسه این شورا که عصر امروز برگزار شد، عنوان کرد: پیشنهاد نرخ سرویس مدارس، در جلسه کمیسیون با حضور نمایندگان آموزش و پرورش، بحث شده و بعد از بحث و بررسی با لایحه 30 درصد افزایش قیمت سرویس مدارس موافقت شد.

این عضو شورای شهر عنوان کرد: مقرر شد کارگروه برای نواحی منفصل شهری هم پیشنهاد مناسبی را در سال آینده به شورا ارائه دهد، با توجه به اینکه ساکنان مناطق منفصل شهری از لحاظ اقتصادی توان مالی ضعیف تری دارند، افزایش قیمت برای آن ها سنگین است، لذا قرار شد در سال بعد کارگروه بتواند راهکاری برای این مناطق پیش بینی کند.

چگینی با اشاره به شرایط کرونایی و احتمال تعطیلی تدریس حضوری و یا نیمه حضوری شدن مدارس نیز اظهار کرد: اگر به واسطه روزشمار دریافت خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در پایان با رأی اعضای شورای شهر قزوین، با افزایش 30 درصدی قیمت کرایه سرویس مدارس در سال تحصیلی 1400-1401 موافقت شد.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرایه سرویس مدارس در قزوین 30 درصد افزایش پیدا کرد

کرایه سرویس مدارس در قزوین 30 درصد افزایش پیدا کرد