مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 16:052021-09-07سياسي

تأکید هیأت پارلمانی سوریه بر حضور ایران در بازسازی های این کشور


عضو هیأت پارلمانی اعزامی ایران به وین گفت: در دیدار هیأت پارلمانی ایران با هیأت پارلمانی سوریه موضوع مشارکت ایران در ساخت و سازهای این کشور مطرح شد و طرف سوری عنوان کرد که هر کشوری که در مسائل نظامی از سوریه حمایت کرده در ساخت و ساز این کشور هم قطعاً نقش خواهد داشت.

- الهام آزاد نماینده مردم نایین در مجلس شورای اسلامی وعضو هیأت پارلمانی اعزامی ایران به وین در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: هیأت پارلمانی ایران در ادامه امروز خود در وین دیدارهایی با هیأت های پارلمانی سوریه، طرف سوری از حمایت های جمهوری اسلامی ایران از این کشور تقدیر و تشکر کرد و در پاسخ به موضوع مطرح شده توسط هیأت پارلمانی ایران در خصوص مشارکت جمهوری اسلامی ایران در ساخت وسازهای سوریه هیأت سوری عنوان کرد که هر کشوری که در زمان جنگ و در مسائل نظامی از کشور سوریه حمایت کرده قطعاً در ساخت وسازهای سوریه نیز مشارکت خواهد داشت.

آزاد ادامه داد: در این دیدار عضو هیئت پارلمانی ایران تصریح کرد که حمایت های جمهوری اسلامی ایران از محور مقاومت نه بر اساس مسائل دیپلماتیک بلکه بر اساس دکترین اعتقادی نظام جمهوری اسلامی است.

  عضو هیأت پارلمانی اعزامی ایران به وین اظهار داشت: همچنین در دیدار هیأت پارلمانی ایران و هندوستان بر گسترش روابط در حوزه های مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید هیأت پارلمانی سوریه بر حضور ایران در بازسازی های این کشور

تأکید هیأت پارلمانی سوریه بر حضور ایران در بازسازی های این کشور