مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 16:202021-09-07ورزشي

انتظارات از ساره جوانمردی روی عملکردش در پارالمپیک تاثیر گذاشت


سرمربی خوزستانی تیم ملی پاراتیراندازی ایران گفت: همه جامعه از فدراسیون گرفته تا کمیته پارالمپیک، همسر، پدر، مادر، دوستان و همسایه ها همه می گفتند که خانم جوانمردی باید دو مدال کسب کند و همین فشارها روی عملکردش تاثیر گذاشت.

- ایسنا/خوزستان سرمربی خوزستانی تیم ملی پاراتیراندازی ایران گفت: همه جامعه از فدراسیون گرفته تا کمیته پارالمپیک، همسر، پدر، مادر، دوستان و همسایه ها همه می گفتند که خانم جوانمردی باید دو مدال کسب کند و همین فشارها روی عملکردش تاثیر گذاشت.

حسین امیری امروز (16 شهریور) در مراسم استقبال از او در فرودگاه اهواز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مسابقات پارالمپیک سختی خود را دارد و از هر مسابقه نیز درس هایی کسب می شود.

ما برای کسب یک مدال توسط خانم ساره جوانمردی کار نکرده بودیم و تلاش مان این بود که مدال های بیشتری بگیریم اما متاسفانه خانم جوانمردی در ماده 50 متر در حالی که در مقدماتی فوق العاده بود در نهایت نتوانست نتیجه خوبی بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: فشاری که روی قهرمان وجود دارد، ممکن است کار را برای او سخت کند.

با توجه به این که خانم جوانمردی در پارالمپیک قبلی دو مدال طلا به دست آورده بود، همه جامعه از فدراسیون گرفته تا کمیته پارالمپیک، همسر، پدر، مادر، دوستان و همسایه ها همه می گفتند که خانم جوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظارات از ساره جوانمردی روی عملکردش در پارالمپیک تاثیر گذاشت

انتظارات از ساره جوانمردی روی عملکردش در پارالمپیک تاثیر گذاشت