مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 16:202021-09-07سياسي

بررسی آخرین وضعیت قطار شهری تبریز


سیزدهمین جلسه از جلسات علنی شورای اسلامی شهر تبریز با موضوع ارائه گزارش و بررسی وضعیت سازمان قطار شهری و شرکت بهره برداری قطار شهری تبریز برگزار شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سیزدهمین جلسه از جلسات علنی شورای اسلامی شهر تبریز با موضوع ارائه گزارش و بررسی وضعیت سازمان قطار شهری و شرکت بهره برداری قطار شهری تبریز برگزار شد.

مصطفی مولوی فرد مدیر عامل سازمان قطار شهری تبریز در ابتدای این جلسه در خصوص آخرین وضعیت پروژه قطار شهری اظهار کرد: در اکثر کشورهای دنیای برای هماهنگی و سرعت بخشی به امور سازمان ها، بودجه را دولت میدهد اما در کشور ما، 50 درصد بودجه مترو بر عهده شهرداری است.

وی با بیان اینکه در حاثه ی مترو، در حق مدیران قطارشهری اجحاف شد، ادامه داد: طراحی خطوط براساس نظر کارشناسان و مشاوران ذی صلاح و مناقصات مزایده ها نیز بر اساس آییننامه نظام فنی کشور انجام شده است.

وی افزود: بررسی فاینانس خط دو در دوره گذشته ی شورای شهر تبریز به خاطر برخی موضوعات 9 ماه طول کشید و با بررسی مطالب غیر مرتبط کار شهر به تعویق افتاد.

مولوی در خصوص فاز سه خط یک قطار شهری گفت: این فاز در سال 98 با تست قطار و با بهره برداری از ایستگاه های 9، 16،17،18 افتتاح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی آخرین وضعیت قطار شهری تبریز

بررسی آخرین وضعیت قطار شهری تبریز