مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 16:502021-09-07سياسي

شورای عالی انقلاب فرهنگی قرارگاه علم و فرهنگ کشور است


آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی بعد از ظهر سه شنبه در نخستین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در دولت سیزدهم و با ترکیب اعضای جدید این شورا، از زحمات همه اعضای پیشین شورا که برای علم و فرهنگ کشور تلاش و دلسوزی کردند، - قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سایت ریاست جمهوری رییس جمهور در اولین جلسه شورای عالی فرهنگی گفت: امیدوارم در دوره جدید بتوانیم با اتکا بر اسناد بالادستی از جمله قانون اساسی، رهنمودها و سیاست های اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری و چشم انداز نظام اسلامی گام های بلند و موثری در جهت تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی برداریم.

آیت الله رییسی تصریح کرد: معتقدم امروز مقطع مناسبی برای بازنگری اقدامات و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی است تا ببینیم در راستای اجرای این سیاست ها چه اقداماتی انجام شده و چه اقداماتی باید انجام شود و دلایل اقدامات انجام نشده چیست.

دکتر رییسی با بیان اینکه افزایش اثربخشی شورای عالی انقلاب فرهنگی در آینده نیازمند نگاه تحولی به خود شورا و شناخت اقتضائات این نگاه تحولی است، اظهار داشت: باید مسائل و اولویت ها را دقیق بشناسیم و بدانیم چه گام هایی باید در این مسیر برداشته شود و این نگاه تحولی هم نیازمند 3 تحول شناختی، نهادی و فرآیندی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای عالی انقلاب فرهنگی قرارگاه علم و فرهنگ کشور است

شورای عالی انقلاب فرهنگی قرارگاه علم و فرهنگ کشور است