مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 17:152021-09-07اجتماعي

دانش آموز مرودشتی شرایط ثبت نام در مدرسه شاهد را نداشت


روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، دلیل آتش زدن لوح تقدیر دانش آموز مرودشتی توسط پدرش را نداشتن شرایط ثبت نام عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در پی انتشار کلیپی از آتش زدن لوح های تقدیر یک دانش اموز توسط پدرش در حیاط آموزشگاه شاهد شهرستان مرودشت، اقدام به تعیین شرایط و ضوابط نموده است.

براین اساس همه دانش آموزان متقاضی تحصیل در این مدارس در ابتدا می بایست در سامانه ای مدارک امتیاز آور خود را که شامل: کسب رتبه در مسابقات و فعالیت های مختلف دوران تحصیل خود از سطح مدرسه تا کشور که مورد تایید اموزش و پرورش بوده را بارگذاری کنند.

پس از آن به ترتیب نمره از بالاترین نفر به پایین و با توجه به ظرفیت هر مدرسه از دانش اموزان دعوت و مدارک خوداظهاری انها راستی آزمایی و سپس ثبت نام قطعی به عمل می اید.

فرد مزبور در کلیپ منتشر شده که به ثبت نام در مدرسه شاهد اعتراض می نماید مدارک و مستندات کافی برای ثبت نام فرزندش در مدرسه را نداشته اما همچنان اصرار بر ثبت نام خارج از ضوابط را داشته است.

وی در روز دوشنبه 15 شهریور پس از مراجعه به مدرسه و مطلع شدن از عدم ثبت نام فرزندش و علیرغم اینکه مدیر و عوامل اجرایی مدرسه نیز هیچگونه بی احترامی و رفتار خلاف شئون اسلامی با وی نداشتند اقدام به آتش زدن لوح تقدیر های فرزندش و تصویر برداری از این اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموز مرودشتی شرایط ثبت نام در مدرسه شاهد را نداشت

دانش آموز مرودشتی شرایط ثبت نام در مدرسه شاهد را نداشت