مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 18:352021-09-07سياسي

توجه به خوزستان از اولویت مهم سازمان تبلیغات است


معاون توسعه و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به مشکلات خوزستان گفت: مسائلی که در استان رخ داده باعث شده تا استان به عنوان یک اولویت در این سازمان موردتوجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد روح الامین شامگاه سه شنبه ضمن دیدار با رییس سازمان برنامه و بودجه استان خوزستان و قدردانی از زحمات حجت الاسلام محمدمهدی نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان گفت: حجت الاسلام نبی زاده با ورود خود به خوزستان هم در راستای خدمت به این خطه و هم نسبت به توجه ویژه ای که به فضای فرهنگی و تبلیغی داشته اند، نقش مؤثری را در این استان ایفا کرده اند.

معاون توسعه و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به چالش ها و مشکلاتی که در دو سال اخیر در برخی شهرستان های خوزستان از جمله مسئله سیلاب اتفاق افتاده افزود: مسائلی که در این مدت در استان رخ داده باعث شده که ضمن حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی و معاونت های این سازمان در خوزستان، این استان به عنوان یک اولویت در سهمیه سفرهای استانی مورد توجه و خدمت رسانی به آن قرار گیرد.

وی، هدف از این دیدار را قدردانی از زحمات رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان عنوان کرد و گفت: با توجه به افزایش اعتبارات سال جاری و کمک و توجهی که از سوی سازمان برنامه و بودجه صورت گرفت، چالشی که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به خوزستان از اولویت مهم سازمان تبلیغات است

توجه به خوزستان از اولویت مهم سازمان تبلیغات است