مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 18:452021-09-07اقتصادي

پیشرفت فیزیکی 95درصدی پل هزار سنگر آمل/ تلاش برای پرداخت مطالبات پیمانکار


احداث پل روگذر هزار سنگر در شهرستان آمل با پیشرفت 95 درصدی روبرو است و تمام تلاش ها را به کار می گیریم تا مطالبات پیمانکار پرداخت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، احمد حسین زادگان در حاشیه سفر به این شهرستان از پروژه نیمه تمام پل روگذر هزار سنگر بازدید و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه های عمرانی برای بهره برداری ملت بوده و به مردم تعلق دارد پس پروژه های عمرانی را نمی توان به مسؤول خاص، استاندار یا هیچ فردی نسبت داد البته ممکن است این پروژه ها در زمان مسوولیت و دوره های مدیریتی مسؤولان پروژه های کلنگ زده شده و شروع شود و در زمان افتتاح و بهره برداری مسؤولان دیگری باشند همانگونه در زمان مدیریت مسؤولان ممکن است پروژه هایی مربوط به مدیران سابق تکمیل و افتتاح شوند.

وی با بیان اینکه با تکمیل و بهره برداری پل هراز سنگر می توان شرایط مطلوب در وضعیت ترافیکی شهر را شاهد بود، افزود: این پروژه با قرارداد 36 ماهه بوده هرچند در مرحله اول 24 ماه تعیین شده است و اعتبارات خوبی برای آن لحاظ شد.

استاندار مازندران با اعلام اینکه این پروژه با پیشرفت فیزیکی 95 درصد از وضعیت خوبی برخوردار است، تصریح کرد: از لحاظ کاری ممکن است حدود یک ماه زمان برای پایان آن باشد ولی به لحاظ کاری پیمانکار دارای مطالباتی است و از دو ردیف به دنبال تأمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت فیزیکی 95درصدی پل هزار سنگر آمل/ تلاش برای پرداخت مطالبات پیمانکار

پیشرفت فیزیکی 95درصدی پل هزار سنگر آمل/ تلاش برای پرداخت مطالبات پیمانکار