مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 02:152021-09-07پزشكي

جابجا شدن ویروس کرونا در بین مردم/ 2000 بیمار سرپایی روزانه داریم


معاون علوم پزشکی گیلان، با اشاره به بستری شدن 100 بیمار جدید کرونایی در سطح استان گیلان طی شبانه روز گذشته، افزود: همچنین 1000 بیمار کرونایی در بیمارستان های گیلان بستری هستند که نشان می دهد بیماری فعال بوده و ویروس بین مردم در حال جابجا شدن است.

- ایسنا/گیلان معاون علوم پزشکی گیلان، با اشاره به بستری شدن 100 بیمار جدید کرونایی در سطح استان گیلان طی شبانه روز گذشته، افزود: همچنین 1000 بیمار کرونایی در بیمارستان های گیلان بستری هستند که نشان می دهد بیماری فعال بوده و ویروس بین مردم در حال جابجا شدن است.

دکتر آبتین حیدرزاده در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه بیماری کرونا در استان گیلان نسبت به روزهای قبل کمتر شده است، اظهار کرد: در شب نزولی بیماری قرار داریم، اما تعداد بیماران هنوز نسبت به روزهای نخست امسال بیشتر است.

وی با اشاره به بستری شدن 100 بیمار جدید کرونایی در سطح استان گیلان طی شبانه روز گذشته، افزود: همچنین 1000 بیمار کرونایی در بیمارستان های گیلان بستری هستند که نشان می دهد بیماری فعال بوده و ویروس بین مردم در حال جابجا شدن است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از کاهش مراجعات روزانه بیماران به مراکز درمانی و تشخیصی کرونا خبر داد و خاطرنشان کرد: از 6000 تا 10 هزار مراجعه روزانه، حدود 2000 در روز در بخش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجا شدن ویروس کرونا در بین مردم/ 2000 بیمار سرپایی روزانه داریم

جابجا شدن ویروس کرونا در بین مردم/ 2000 بیمار سرپایی روزانه داریم