مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 02:352021-09-07ورزشي

پیشنهاد واکسن در مقابل غرامت پرونده شکاری


مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: با توجه به شرایط موجود در خصوص واکسیناسیون کرونا پیشنهاد دریافت واکسن اسپوتنیک روسی معادل مبلغ 300 هزار دلار غرامتی که باید از باشگاه روبین کازان دریافت کنیم را به کنسولگری روسیه در اصفهان ارائه دادیم.

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: با توجه به شرایط موجود در خصوص واکسیناسیون کرونا پیشنهاد دریافت واکسن اسپوتنیک روسی معادل مبلغ 300 هزار دلار غرامتی که باید از باشگاه روبین کازان دریافت کنیم را به کنسولگری روسیه در اصفهان ارائه دادیم.

مجتبی فریدونی در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت ورودی و خروجی های تیم فوتبال ذوب آهن اظهارکرد: کار ما در خصوص تیم فوتبال تقریبا تمام شده است و آخرین ورودی ما پارسا جعفری از سهمیه زیر 23 سال و در پست دروازه بانی بود که انجام شد و تا کنون بر اساس نیاز و لیست درخواستی سرمربی تیم گام برداشتیم.

وی در ارتباط با برگزاری اردوی هفته آینده تیم فوتبال ذوب آهن در تهران گفت: این اردو با توجه به درخواست کادر فنی از هفته آینده به منظور بالابردن سطح فنی و انجام تمرینات تکنیکی و تاکتیکی، بدنسازی و کار تیمی پیش از آغاز فصل خواهد بود و قرار است دو بازی دوستانه نیز در جریان این اردو برگزار شود و تا قبل از شروع فصل اگر باز هم کادر فنی درخواستی در این زمینه داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد واکسن در مقابل غرامت پرونده شکاری

پیشنهاد واکسن در مقابل غرامت پرونده شکاری