مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 02:552021-09-07فرهنگي

عاشورا به روایت پرده ها


به مناسبت ایام سوگواری اربعین حسینی، نمایشگاهی از پرده های عاشورایی با همکاری موزه هنرهای معاصر و حوزه هنری اصفهان، در عمارت تاریخی سعدی برپا شده که تا هشتم مهرماه میزبان علاقه مندان است.

- ایسنا/اصفهان به مناسبت ایام سوگواری اربعین حسینی، نمایشگاهی از پرده های عاشورایی با همکاری موزه هنرهای معاصر و حوزه هنری اصفهان، در عمارت تاریخی سعدی برپا شده که تا هشتم مهرماه میزبان علاقه مندان است.

آزاده کوفگر، مدیر واحد تجسمی و گالری های حوزه هنری اصفهان می گوید: نمایشگاه پرده های خیالی نگاری عاشورا با نگاهی به میراث ناملموس و رفتارهای اجتماعی مذهبی مردم اصفهان و تجلی آن در هنرهای تجسمی در سه بخش برپا شده است؛ پرده خیالی نگاری عاشورایی اثر داوود زندیان در گالری تک اثر، سه پرده خیالی نگاری متعلق به گنجینه موزه هنرهای معاصر اصفهان اثر استاد عباس گیاهی در گالری گلستان و دو پرده دیگر از زنده یاد گیاهی نیز در گالری بوستان به نمایش درآمده که از مجموعه شخصی علیرضا بطلانی و علی عطریان در اختیار حوزه هنری اصفهان قرار گرفته است.

او ادامه می دهد: مستند مروری بر زندگی استاد عباس گیاهی به کارگردانی مصطفی حیدری نیز در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاشورا به روایت پرده ها

عاشورا به روایت پرده ها