مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 03:052021-09-07سياسي

15 تا 18 شهریور 1400 زمان برگزاری بیست و چهارمین یادواره شهدای کیاسر


مسوول برگزاری بیست و چهارمین یادواره شهدای روستای کیاسر بهشهر گفت: این یادواره همه ساله به عناوین مختلف با هدف گرامیداشت نام و یاد شهدا برگزار می شود امسال با شرایط محدود کرونایی از پانزدهم تا هجدهم شهریور ماه میزبان این برنامه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهشهر، سلطان علی رضایی در گفت وگویی از آغاز به کار یادواره شهدای روستای کیاسر بهشهر از پانزدهم شهریور ماه خبر داد و اظهار کرد: این یادواره با حضور خانواده های معظم شهدا و محبین شهیدان با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز و تا هجدهم شهریور ماه جاری ادامه دارد.

  وی افزود: افتتاحیه این یادواره با تجلیل از خانواده های معظم شهدا همراه بود که حفظ ضوابط بهداشتی در کنار مزار امامزاده عبدالصالح و محسن برگزار و آغاز این رویداد با رمز خانه ای کوچک و توسل بر حضرت زهرا (س) همراه بود.

رضایی عنوان دیگر مراسم را زیبانگر معرفی و تصریح کرد: این نام برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری است، بر این اساس نگاهمان به شهادت و خون های ریخته شد باید ترویج خط و راهشان باشد، توجه و تکریم از خانواده های شهدا باید مدنظرمان باشد.

مسوول برگزاری این یادواره شهدا خاطرنشان کرد: ترویج خط شهدا را راهکاری مهم برای عدم رسوخ دشمن بین مردم و توجه به ولایت مداری است و توجه به این مهم ضرورت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 تا 18 شهریور 1400 زمان برگزاری بیست و چهارمین یادواره شهدای کیاسر

15 تا 18 شهریور 1400 زمان برگزاری بیست و چهارمین یادواره شهدای کیاسر