مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 03:202021-09-07پزشكي

ابتلای دسته جمعی اهالی یک روستا به کرونا


رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به ابتلای دسته جمعی اهالی یک روستای صعب العبور به کرونا، از امدادرسانی بهداشتی به این روستا خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به ابتلای دسته جمعی اهالی یک روستای صعب العبور به کرونا، از امدادرسانی بهداشتی به این روستا خبر داد.

دکتر علی قمیشی در خصوص ابتلای اهالی روستای دورک احمدفداله به کرونا، اظهار کرد: پس از گزارش واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت دزفول مبنی بر ابتلای اهالی این روستای صعب العبور به کرونا، صبح روز سه شنبه تیم بهداشت و درمانی با بالگرد به منطقه اعزام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: پس از معاینه و انجام تست از 100 نفر، تست 60 نفر مثبت قطعی مبتلا به کرونا گزارش شد.

بر اساس نظر پزشک مستقر در منطقه، دو نفر از این مبتلایان به اقدامات درمانی پیشرفته تر نیاز داشتند که به وسیله اورژانس هوایی به بیمارستان گنجویان دزفول منتقل شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول که در یک برنامه خبری صحبت می کرد، گفت: در حال هماهنگی و رایزنی با سایر ارگان ها هستیم تا در صورت لزوم امکانات بیشتری به وسیله بالگرد به این منطقه گسیل شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای دسته جمعی اهالی یک روستا به کرونا

ابتلای دسته جمعی اهالی یک روستا به کرونا