مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 03:452021-09-08اجتماعي

انحراف به چپ مدارس هیات امنایی / مدارس هیئت امنایی رها شده در برزخ


عقربه زمان را که حدود 12 سال به عقب بکشانیم، می رسیم به هفتصد و هشتاد و هشتمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش که در آن یک گفتمان تازه وارد ادبیات آموزشی کشور شد؛ - خبرگزاری فارس- احمد طالبی: مدارس هیات امنایی در یک دهه اخیر با قانون استفاده از مشارکت های مردمی برای خودگردان کردن مدارس تاسیس شده اند.

  با تبدیل مدارس دولتی به هیات امنایی تنها اتفاقی که افتاده، تابلوی مدارس تغییر کرده و دانش آموزان برای تحصیل در چنین مدارسی تا سقف یک میلیون تومان شهریه پرداخت می کنند.

در مدارس هیات امنایی حقوق سال های قبل بیانگر این مساله است.

  یک سال است مدرسه ها تعطیل هستند اما با این وجود مدارس هیات امنایی شهریه سال قبل را از دانش آموزان مطالبه و دریافت می کنند.

  با وجود اینکه افزایش شهریه در سال جاری برای مدارس هیات امنایی در شورای آموزش و پرورش مراغه به تصویب نرسیده بیشتر این مدارس شهریه ها را خودسرانه افزایش داده اند.

  در سال های گذشته از طریق ایجاد این مدارس، جو روانی شدید در بین خانواده های مراغه ای ایجاد شده که اگر فرزندشان در این مدارس تحصیل نکنند در آینده دچار افت تحصیلی خواهند شد.

   در آستانه بازگشایی مدارس ثبت نام  دانش آموزان محله های مجاور نیز به مدارس هیات امنایی سخت تر شده و در بیشتر موارد دانش آموزان محله های دیگر با اجاره ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انحراف به چپ مدارس هیات امنایی / مدارس هیئت امنایی رها شده در برزخ

انحراف به چپ مدارس هیات امنایی / مدارس هیئت امنایی رها شده در برزخ