مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 04:152021-09-08اجتماعي

ارزیابی بیش از 12 هزار نوآموز بدو ورود به دبستان در کهگیلویه و بویراحمد


رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کهگیلویه و بویراحمد از ارزیابی بیش از 12 هزار نوآموز بدو ورود به دبستان در این استان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کهگیلویه و بویراحمد از ارزیابی بیش از 12 هزار نوآموز بدو ورود به دبستان در این استان خبر داد.

شهربانو بختیاری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: از زمان آغاز رسمی برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان، 12 هزار و 600 نوآموز در سطح استان ارزیابی شده اند و ارزیابی تا پایان شهریور ماه نیز ادامه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: علاوه بر سنجش آمادگی تحصیلی دانش آموزان بدو ورود، سنجش دانش آموزان پیش دبستانی را نیز شروع کرده ایم.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه، سال تحصیلی گذشته، دانش آموزان نیازمند تبلت در استان شناسایی شدند، بیان کرد: از طریق سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، آموزش و پرورش استثنایی استان، خیرین و پویش معلمان، تعداد 285 تبلت در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

بختیاری با اشاره به هوشمندسازی حداقل یک کلاس درس در تمامی مناطق استان، تصریح کرد: هنوز بخشنامه قطعی برای حضوری یا مجازی بودن کلاس ها دریافت نکرده ایم اما تجهیزات سخت افزاری، اقلام بهداشتی و تمهیدات لازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی بیش از 12 هزار نوآموز بدو ورود به دبستان در کهگیلویه و بویراحمد

ارزیابی بیش از 12 هزار نوآموز بدو ورود به دبستان در کهگیلویه و بویراحمد