مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 04:202021-09-08اقتصادي

حل مشکل الحاق اراضی به محدوده شهرها و روستاها


در قانون جهش تولید مسکن معضل فوق را برای همیشه حل کردیم و از این پس الحاق اراضی موردنیاز برای ساخت مسکن در شهرهای کوچک و بزرگ انجام خواهد شد.

- ، احمد جباری با اشاره به مشکلات همیشگی مردم در خصوص الحاق اراضی به محدوده شهرها جهت ساخت مسکن گفت: در قانون جهش تولید مسکن معضل فوق را برای همیشه حل کردیم و از این پس الحاق اراضی موردنیاز برای ساخت مسکن در شهرهای کوچک و بزرگ انجام خواهد شد.

وی با انتقاد از بی توجهی دولت گذشته به بحث تولید مسکن و واگذاری اراضی تاکید کرد که در این حیطه در حق جوانان جفایی نابخشودنی رخ داده است.

نماینده مردم غرب هرمزگان در خانه ملت افزود: در این زمینه دولت قبل برنامه ای برای ساخت مسکن نداشته و با عدم واگذاری اراضی به متقاضیان، موجب رکود و رشد نجومی قیمت مسکن شده است.

عضو هیأت رییسه کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: طی جلسه ای که امروز در کمیسیون با حضور رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی برگزار کردیم، تاکید شد که الحاق اراضی به محدوده ی شهرها به منظور ساخت مسکن با فوریت انجام شود.

جباری؛ قانون جهش تولید مسکن را قانونی راهگشا و عملی در زمینه ی مسکن دانست و یادآور شد که در کمیسیون عمران و مجلس شورای اسلامی به مدت 14 ماه مشغول مطالعه، بررسی و تصویب قانون فوق بوده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل الحاق اراضی به محدوده شهرها و روستاها

حل مشکل الحاق اراضی به محدوده شهرها و روستاها