مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 04:352021-09-08اقتصادي

شناسایی 3 سه واحد تولیدی و توزیعی متخلف در خراسان جنوبی


معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: در راستای نظارت بر چرخه توزیع کالا و ضرورت برخورد با تخلفات اقتصادی از ابتدای هفته جاری تاکنون 2 واحد تولیدی و یک واحد متخلف پخش کالا در این استان شناسایی شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: در راستای نظارت بر چرخه توزیع کالا و ضرورت برخورد با تخلفات اقتصادی از ابتدای هفته جاری تاکنون 2 واحد تولیدی و یک واحد متخلف پخش کالا در این استان شناسایی شد.

علی تهوری، شب گذشته 16 شهریور افزود: طی بررسی های صورت گرفته و بررسی اسناد و مدارک چند واحد تولیدی در نهایت یک واحد تولیدی قند، یک واحد خوراک دام و یک نمایندگی توزیع کالا (نوشیدنی) به عنوان متخلف شناخته شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی وی افزود: در همین راستا سه پرونده تخلف عرضه خارج از شبکه، تقلب و گرانفروشی به ارزش بیش از پنج میلیارد ریال برای واحدهای مذکور تشکیل و برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را از طریق 124 گزارش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 3 سه واحد تولیدی و توزیعی متخلف در خراسان جنوبی

شناسایی 3 سه واحد تولیدی و توزیعی متخلف در خراسان جنوبی