مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 04:552021-09-08ورزشي

قوز بالای قوز برای رییس چوگان/ تایید بازنشستگی و مخالفت با ادامه کار «نوزایی»


ریاست فدراسیون چوگان که به خاطر «مدرک تحصیلی» و غیرقانونی بودنش با ورود نهادهای نظارتی مواجه شده، حالا معضل «بازنشستگی» و عدم موافقت سازمان مربوطه برای به کارگیری را پیش روی خود می بیند - ریاست فدراسیون چوگان که به خاطر مدرک تحصیلی و غیرقانونی بودنش با ورود نهادهای نظارتی مواجه شده، حالا معضل بازنشستگی و عدم موافقت سازمان مربوطه برای به کارگیری را پیش روی خود می بیند به گزارش سایت قطره و به نقل ازورود نهادهای نظارتی به ریاست غیرقانونی چوگان به آن اشاره کرد.

مخالفت با به کارگیری رییس چوگان به خاطر بازنشستگی سال گذشته و به دنبال ایجاد هجمه نسبت به ابراهیم نوزایی و ریاست غیرقانونی اش در چوگان، وی بر آن شد به مشکل بازنشستگی اش به صورت ریشه ای رسیدگی کند تا حداقل این مشکل دست و پایش را برای ادامه ریاست نبندد.

در همین زمینه نوزایی اواخر دی ماه سال گذشته در مکاتبه با ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش خواستار این شد که بر اساس بخشنامه سازمان اداری استخدامی کشور در خصوص به کارگیری و انتصاب بازنشستگان، پیگیری های لازم برای صدور شناسه وی انجام شود.

مکاتبات اداری لازم در این زمینه اردیبهشت ماه سالجاری انجام شد به این امید که طبق مدارکی که نوزایی در مورد جانبازی خود ارائه کرده، کد شناسه او صادر شود و از این حیث منع قانونی برای ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوز بالای قوز برای رییس چوگان/ تایید بازنشستگی و مخالفت با ادامه کار «نوزایی»

قوز بالای قوز برای رییس چوگان/ تایید بازنشستگی و مخالفت با ادامه کار «نوزایی»