مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 05:102021-09-08بين الملل

مرز عراق یک طرفه توسط نیروهای قرارگاه حمزه سیدالشهدا کنترل می شود


معاون هماهنگ کننده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) گفت: مرز عراق به صورت یک طرفه توسط نیروهای قرارگاه حمزه که شامل نیروهای سپاه و مرزبانی هستند کنترل می شود.

- ، سردار اسماعیل خلیل زاده با هشدار به مسئولان شمال اقلیم کردستان عراق اظهار کرد: سپاه ایجاد ناامنی را در مرز و داخل کشور خط قرمز خود می داند و این گونه کارها را تحمل نخواهد کرد.

وی ادامه داد: قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) با شدت و با تجهیزات متنوع مقرها و محل های استقرار گروهک های تروریستی را در داخل اقلیم شمال عراق یعنی دورتر از مرزها، هرجا که حضور دارند منهدم خواهد کرد و امنیت پایدار برای مردم ایجاد خواهیم کرد.

خلیل زاده گفت: امنیت شمال ‎غرب کشور به نیروی زمینی سپاه و قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) سپرده شده است و تأمین امنیت مرزها و مردم برعهده این قرارگاه است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) گفت: مرز عراق به صورت یک طرفه توسط نیروهای قرارگاه حمزه که شامل نیروهای سپاه و مرزبانی هستند کنترل می شود و کشور مقابل بر مرزهای خود مسلط نیستند یعنی حکومت اقلیم شمال عراق تنها در شهرها متمرکز شده اند.

خلیل زاده اضافه کرد: تذکرات لازم به مسئولان شمال اقلیم عراق داده شده که از حضور گروهک های ضدانقلاب در این منطقه جلوگیری کنند و زیرا سپاه ایجاد ناامنی را در مرز و داخل کشور خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرز عراق یک طرفه توسط نیروهای قرارگاه حمزه سیدالشهدا کنترل می شود

مرز عراق یک طرفه توسط نیروهای قرارگاه حمزه سیدالشهدا کنترل می شود