مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 05:152021-09-08بين الملل

پس از چهار سال؛ نخستین سفیر قطر در ریاض استوارنامه خود را تقدیم کرد


نخستین سفیر قطر در عربستان سعودی پس از گذشت چهار سال قطع روابط دو کشور، رونوشت استوارنامه خود را تقدیم معاون وزیر خارجه این کشور کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بندر بن محمد العطیه سفیر قطر در ریاض پایتخت عربستان سعودی روز سه شنبه (دیروز) رونوشت استوارنامه خود را به ولید الخریجی معاون وزیر خارجه این کشور تقدیم کرد.

وزارت خارجه عربستان سعودی در بیانیه ای اعلام کرد که الخریجی در دفتر خود در وزارت خارجه به نیابت از فیصل بن فرحان وزیر خارجه که در سفر نیجریه به سر می برد، میزبان سفیر قطر بود .

  در این بیانیه آمده است که سفیر قطر در این نشست رونوشت استوارنامه خود را تقدیم الخریجی کرد و قرار است استوارنامه خود را به سلمان بن عبدالعزیز شاه سعودی نیز تقدیم کند.

چهار کشور عربی اعم از عربستان سعودی، مصر، بحرین و امارات در سال 2017 روابط دیپلماتیک خود با قطر را به بهانه حمایت این کشور از تروریسم قطع کرده و تمامی گذرگاه های زمینی، هوایی و دریایی را به روی این کشور بستند.

ژانویه گذشته قطر در نشست شورای همکاری خلیج فارس در شهر العلا عربستان سعودی شرکت و طی آن توافق آشتی دوحه با چهار کشور مذکور پس از گذشت نزدیک به چهار سال قطع روابط آن ها، امضا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس از چهار سال؛ نخستین سفیر قطر در ریاض استوارنامه خود را تقدیم کرد

پس از چهار سال؛ نخستین سفیر قطر در ریاض استوارنامه خود را تقدیم کرد