مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 05:202021-09-08اقتصادي

احتمال ابتلا به سویه دلتا در افراد واکسینه شده چقدر است؟


به گفته نیویورک تایمز، این میزان، احتمالی است که روزانه یک فرد واکسینه شده با گسترش عفونت به کووید-19 با آن مواجه می شود.

در مناطقی که میزان واکسیناسیون بالایی دارد احتمال ابتلا به کووید در افراد واکسینه شده، - ایسنا/خراسان رضوی به گفته نیویورک تایمز، این میزان، احتمالی است که روزانه یک فرد واکسینه شده با گسترش عفونت به کووید-19 با آن مواجه می شود.

در مناطقی که میزان واکسیناسیون بالایی دارد احتمال ابتلا به کووید در افراد واکسینه شده، روزانه به یک در 10 هزار نزدیک است.

به نقل از نیوز گات، بر اساس این میزان شانس روزانه ابتلا به کووید در 10 هزار وجود دارد و بیش از سه ماه طول می کشد تا ریسک مجموع به یک درصد برسد.

این ارقام بر اساس داده های یوتا، ویرجینیا و منطقه سیاتل است که به 53 درصد از آمریکایی هایی که کاملا واکسینه شده اند اطمینان می دهد که کمتر در معرض ابتلا قرار دارند و نگرانی هایی را که مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در ماه جولای ایجاد کرد را کاهش می دهد.

این مرکز اعلام کرده بود که افراد واکسینه شده تقریبا همان میزان بار ویروسی نوع دلتا را در بینی و حلق خود دارند که افراد واکسینه نشده آن را حمل می کنند.

تایمز می نویسد: با این حال، در هفته های اخیر داده های بیشتری در دسترس قرار گرفته و نشان می دهد که تصویر واقعی کمتر نگران کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال ابتلا به سویه دلتا در افراد واکسینه شده چقدر است؟

احتمال ابتلا به سویه دلتا در افراد واکسینه شده چقدر است؟