مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 05:302021-09-08اقتصادي

افزایش رقم توقیف خودرو تا سقف 3 میلیون تومان


سردار سید کمال هادیانفر رییس پلیس راهور ناجا اظهار کرد: قانون گذار سقف جرایم در بحث توقیف خودرو را یک میلیون تومان اعلام کرده است، اما برای کمک به هموطنان این رقم را به 3 میلیون تومان افزایش دادیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران، وی افزود: با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه طی دستوری اعلام کردیم که هیچ خودرویی در جاده ها توقیف نشوند مگر اینکه دستور قضایی برای توقیفشان وجود داشته باشد.

سردار هادیانفر تصریح کرد: اگر برای هموطنی پیامکی مبنی بر اطلاع آن ها از میزان جرایم رانندگی ارسال می شود برای این است که آن را پرداخت کند تا در زمان انجام مسافرت اگر بخواهد خدمات خاصی را دریافت کند، مشکل خاصی برای دریافت خدمات از دستگاه های مختلف وی را به چالش نکشاند.

وی با اشاره به فعالیت سامانه احراز هویت در سایت راهور 120 برای پرداخت جرایم، گفت: این موضوع برای این است تا ربات و یا سیستمی نتواند به عنوان فرد حقیقی از هموطنان سوء استفاده کند و باید در این سامانه مشخصات رانندگان و شماره تلفن همراهشان ثبت شود تا با دریافت یک پیامک و وارد کردن رمز اختصاصی، افراد به پروفایل خود راه پیدا کنند.

رییس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه هموطنان مبالغ جرایم رانندگیشان را از طریق سایت راهور 120 و یا بانک ها پرداخت کنند، درباره قطعی سیستم ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش رقم توقیف خودرو تا سقف 3 میلیون تومان

افزایش رقم توقیف خودرو تا سقف 3 میلیون تومان