مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 05:402021-09-08اقتصادي

قارچ؛ هر روز گران تر از دیروز


البته به گفته وی امسال علاوه بر این، گران بودن مواد اولیه هم باعث شده واحدهای کمپوست ساز نتوانند مواد اولیه به کارخانه های قارچ برسانند که خود این موضوع باعث کاهش 10 درصدی تولید قارچ شده است.

- رییس انجمن صنفی کارفرمایی پرورش دهندگان قارچ خوراکی علت افزایش قیمت قارچ را گرانی مواد اولیه، کاهش تولید ناشی از فصل گرما و کمبود مواد اولیه و سوء استفاده برخی فروشندگان از کمبود قارچ دانست و گفت که در حال حاضر این محصول باید به قیمت 46 تا 47 هزار تومان به دست مصرف کننده برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قارچ یکی از محصولاتی است که امسال افزایش قیمت چشمگیری داشته است؛ به طوری که قیمت هر کیلو از آن در اوایل امسال 27 تا 32 هزار تومان بوده، اما حالا در سطح بازار به بیش از 60 هزار تومان رسیده است.

در این رابطه مهدی رجبی، رییس انجمن صنفی کارفرمایی پرورش دهندگان قارچ خوراکی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مدیریت بازار و نرخ گذاری قارچ به عهده انجمن است که فعلا تغییر نکرده است اما مواد اولیه بسیار گران شده و بسیاری از کارخانه ها توان تولید مواد اولیه را ندارند که به تولیدکنندگان قارچ برسانند.

در این وضعیت طبیعتا قیمت ها افزایش پیدا می کند؛ اما اینکه به صورت رسمی که از سوی انجمن اعلام شود، نرخ تغییری نکرده است، بلکه زمینه تولید و عرضه کمتر شده و در این شرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قارچ؛ هر روز گران تر از دیروز

قارچ؛ هر روز گران تر از دیروز