مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 05:402021-09-08سياسي

افزایش دیدگاه های افراطی و اسلام هراسی در مدارس انگلیس


معلمان در انگلیس از افزایش دیدگاه های افراطی و تئوری های توطئه در بین دانش آموزان شان گزارش داده و هشدار دادند که بدون بودجه و حمایت کافی چنین ایده هایی سریع تر گسترش خواهند یافت.

- معلمان در انگلیس از افزایش دیدگاه های افراطی و تئوری های توطئه در بین دانش آموزان شان گزارش داده و هشدار دادند که بدون بودجه و حمایت کافی چنین ایده هایی سریع تر گسترش خواهند یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، براساس مطالعه انجام شده توسط محققان در موسسه آموزش ، رویکرد دولت در مقابله با افراطگرایی در مدارس بر شناسایی نشانه ها و علائم افراطی شدن به جای راهنمایی و هدایت کودکان درخصوص چگونگی رد کردن ایده ها و افکار تندروها و افراطگرایان متمرکز است.

کمال حنیف ، یکی از اعضای این تیم تحقیقاتی و سرپرست گروه از 11 سپتامبر سال 2001 که این مطالعه را سفارش داده، گفت: این برای همه ما یک زنگ هشدار و بیدار باش است.

ما می دانیم که در حال حاضر افراطگرایان به صورت مجازی و رو در رو تلاش می کنند تا جوانان را فریب داده و آنها را به جهانی از تنفر و خشونت گرفتار کنند.

وی افزود: ما باید از قدرت آموزش برای مبارزه با افراطگرایان و کمک به جوانان برای برخاستن و رد کردن افراطگرایی و خشونت استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دیدگاه های افراطی و اسلام هراسی در مدارس انگلیس

افزایش دیدگاه های افراطی و اسلام هراسی در مدارس انگلیس