مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 05:452021-09-08سياسي

17 شهریور سندی محکم بر ولایتمداری و آزادی خواهی ملت ایران است


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در پیامی 17 شهریور را سندی محکم بر ولایتمداری و آزادی خواهی ملت ایران برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به مناسبت فرارسیدن سالروز قیام خونین هفدهم شهریور جهت پوشش خبری به حضور تقدیم می گردد.

در متن این پیام آمده است: یوم الله هفدهم شهریور یکی از روزهای بزرگ و پرافتخار تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که به عنوان سندی متقن و حجتی استوار بر طبع بلند ولایتمداری، آزادی خواهی و شهادت طلبی ملت مسلمان و مبارز ایران در راه استکبارستیزی و جهاد علیه ظلم و ستم در صحیفه انقلاب اسلامی به ثبت رسیده است.

حادثه خونین هفدهم شهریور اگرچه جمعه سیاه نام گرفته اما با ایجاد یک موج قوی و سهمگین از خون پاک شهدا، هیمنه رژیم ستم شاهی و تا بن دندان مسلح پهلوی را در هم شکست و اریکه قدرت طاغوتیان را نابود کرد.

این روز بزرگ و مانا به لطف الهی، تدبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و همت والای ملت سرافراز ایران مسیر انقلاب توفنده و شکوهمند اسلامی ملت ایران را هموار ساخت و گام بلندی در مسیر تحقق شعار (استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی) بود.

در این روز ملت مبارز ایران با تاسی به نهضت عاشورا و شعار هیهات من الذله وارد میدان مبارزه با ظلم و استبداد شدند و حسین وار با نثار خون پاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 شهریور سندی محکم بر ولایتمداری و آزادی خواهی ملت ایران است

17 شهریور سندی محکم بر ولایتمداری و آزادی خواهی ملت ایران است