مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 05:552021-09-08دانش

حافظ 15 ساله قرآن بیت الاحزانی رتبه یک کنکور کارشناسی ارشد شد


مریم رضایی حافظ کل قرآن کریم که در مؤسسه بیت الاحزان کل قرآن را حفظ کرده است، موفق به کسب رتبه نخست کنکور کارشناسی ارشد در رشته علوم قرآن و حدیث شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس مریم رضایی حافظ کل قرآن کریم که در مؤسسه بیت الاحزان کل قرآن را حفظ کرده است، موفق به کسب رتبه نخست کنکور کارشناسی ارشد در رشته علوم قرآن و حدیث شد.

حفظ قرآن در یکسال و موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد وی با حضور در دوره های شعبه مؤسسه بیت الاحزان در شهر صدرای شیراز موفق به حفظ کل قرآن کریم در یکسال شد و به دلیل تسلط بر محفوظات در آزمون اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن شرکت کرد.

مرحله اول این آزمون شرکت در کنکور کارشناسی ارشد رشته علوم قرآن است که وی در کنکور امسال رتبه نخست را بدست آورد.

حضور در دوره های ارتقاء حافظان مؤسسه بیت الاحزان برای آمادگی در کنکور کارشناسی ارشد مریم رضایی متولد 1385 متولد شهر شیراز و ساکن شهر صدرا است که حفظ قرآن را از سال 1397 در شعبه بیت الاحزان صدرا آغاز کرد و در مدت یکسال موفق به حفظ کل قرآن کریم شد.

وی پس از حفظ کل قرآن با حضور در دوره های ارتقاء مؤسسه بیت الاحزان برای شرکت در آزمون اعطای مدرک تحصیلی به حفاظ خود را آماده کرد و پس از یکسال مرور محفوظات و مطالعه موفق به اخذ رتبه یک کنکور کارشناسی ارشد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حافظ 15 ساله قرآن بیت الاحزانی رتبه یک کنکور کارشناسی ارشد شد

حافظ 15 ساله قرآن بیت الاحزانی رتبه یک کنکور کارشناسی ارشد شد