مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 05:552021-09-08پزشكي

برقراری 9 خط خودرویی تزریق واکسن کرونا در بوستان ولایت


جانشنین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: در حال حاضر 9 خط خودرویی تزریق واکسن کرونا در بوستان ولایت ایجاد شده و حدود 50 نفر از همکاران ما مشغول خدمات رسانی هستند.

- ، سردار محمد شرفی افزود: نیروی انتظامی علاوه بر 9 واحد بیمارستانی در کشور دارای 50 رده کلینیکی است که خدمات درمانی و بهداشتی را به مردم و کارکنان نیروی انتظامی ارائه می دهد.

وی ادامه داد: در کنار این خدمات بر اساس سیاست تعاملی که بین نیروی انتظامی و وزارت بهداشت وجود دارد، مراکز متعدد واکسیناسیون را در کشور پیش بینی کردیم که یکی از آن ها، مرکز واکسن خودرویی بوستان ولایت است.

سردار شرفی بیان کرد: همکاران بنده در 9 خط خودرویی برای تزریق واکسن تلاش می کنند که دو خط به خانواده ها و خانم ها اختصاص داده شده و 9 خط هم برای آقایان است که هم دز اول و هم دز دوم تزریق می شود.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا تصریح کرد: حدود 45 تا 50 نفر از همکاران در اینجا از ساعت 8 و نیم صبح تا 6 بعد از ظهر در حال انجام وظیفه هستند و روزانه 1200 تا 1800 نفر به این مراکز مراجعه می کنند و از این ظرفیت برای تسهیل گری و ارائه خدمات تزریق واکسن استفاده می شود و انتظار افراد در صف بسیار کوتاه شده است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس سیاست های اعلامی ناجا آمادگی داریم در صورت نیاز از همه ظرفیت های نیروی انتظامی در این خصوص ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری 9 خط خودرویی تزریق واکسن کرونا در بوستان ولایت

برقراری 9 خط خودرویی تزریق واکسن کرونا در بوستان ولایت