مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 05:552021-09-08ورزشي

کشتی گیر قم از جام ایوانوویچ مدال گرفت / استخراج برنز از قاره سبز


ملی پوش کشتی فرنگی استان قم در ترکیب تیم ملی بزرگسالان ایران از رقابت های بین المللی برگزار شده در کشور صربستان موفق به کسب مدال برنز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، از بین رویدادهای بین المللی برگزار شده بعد از پایان بازی های المپیک 2021 توکیو، مسابقات قهرمانی جوانان جهان و همچنین پیکارهای بین المللی صربستان در رشته کشتی فرنگی برای ورزش قم و قمی های علاقمند به این عرصه مهم اجتماعی اهمیت بسیار زیادی دارد.

ابتدا تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران به سرمربیگری روح الله میکاییلی مربی ارزنده کشتی قم و با حضور امیر عبدی به عنوان کشتی گیر و علی عبدی به عنوان سرپرست تیم ملی در کشور روسیه به مقام نایب قهرمانی دنیا دست یافت و سپس ملی پوش کشتی فرنگی قم از رقابت های بین المللی صربستان صاحب مدال شد.

از بین کشتی گیرانی که به نمایندگی از استان قم در اردوی آماده سازی تیم اعزامی به رقابت های قهرمانی بزرگسالان جهان حضور دارند و در راه کسب آمادگی باری حضور موفق در این رویداد بزرگ کاندیدای اعزام به رقابت های بین المللی صربستان شدند، محمدجواد رضایی موفق به کسب مدال شد.

رقابت های بین المللی صربستان با عنوان جام ایوانوویچ صربستان به انجام رسید و تیم ایران با حضور کشتی گیران اوزان 55، 60، 67، 72، 77، 87 و 130 به این رقابت ها رفت، در حالی که محمدجواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی گیر قم از جام ایوانوویچ مدال گرفت / استخراج برنز از قاره سبز

کشتی گیر قم از جام ایوانوویچ مدال گرفت / استخراج برنز از قاره سبز