مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 06:052021-09-08اقتصادي

اجرای 11 پروژه آبرسانی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در گلستان


فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا گلستان از اجرای 11 پروژه آبرسانی در سه سال گذشته خبر داد.

- ، از اجرای 11 پروژه آبرسانی در سه سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: با این اقدام 19 روستا از آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

وی دو مجتمع آبرسانی کرند و حکیم آباد را از دیگر پروژه های در دست اقدام این دستگاه، دانست و افزود: این طرح های آبرسانی با مشارکت شرکت آبفا گلستان، به بهره برداری خواهند رسید.

به گفته وی، مجتمع آبرسانی کرند ، 27 روستا با جمعیتی بیش از 15 هزار نفر و مجتمع آبرسانی حکیم آباد ، 6 روستا با جمعیتی بالغ بر چهار هزار و 500 نفر را شامل می شود.

ملک شاهکویی با بیان اینکه سپاه خدمت به مردم را افتخار خود می داند، اضافه کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوای گلستان در راستای انجام ماموریت های محرومیت زدا، در دورترین نقاط مشغول به خدمت است.

فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوای گلستان ضمن یادآوری اجرای طرح آبرسانی روستای بالکور که در روزهای گذشته با همکاری شرکت آبفا استان افتتاح شد، افزود: برای اجرای این پروژه آبرسانی 6 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شد.

وی ادامه داد: مردم روستای بالکور با جمعیت 200 نفر با اجرای این پروژه برای نخستین بار از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 11 پروژه آبرسانی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در گلستان

اجرای 11 پروژه آبرسانی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در گلستان